Arama engelleme hangi telefonlarda var


Dahili arama engelleme özelliklerine sahip bir telefon numarası nasıl engellenir?

Burada iki farklı seçenekle karşılaşıyoruz. Alttaki seçenek, tüm gizli numaraları reddederken, üstte yer alan Oluştur seçeneği ile bizi rahatsız ettiğini ya da edeceğini bildiğimiz numaraları girip kaydediyoruz. Bu özelliği hem rehberinizde yer alan kullanıcılar hem de bizi arayan ya da arama ihtimali olan numaralar için kullanabilirsiniz.

Eğer telefonumuz Samsung Galaxy Note 2 gibi değilse, yani arama engelleme desteği yoksa, B planını devreye sokuyoruz. Hem bedava hem de kullanımı kolay olan bir uygulama arıyorsanız, Call Control — Call Blocker adlı uygulamayı deneyebilirsiniz.

Samsung Telefon Numarası Nasıl Engellenir - Technica Blog

Call Control — Call Blocker uygulamasını akıllı telefonunuza indirip kurduktan sonra, sizden cep telefonu numaranızı isteyecektir. Karşınıza çıkan ekranda, arama geçmişiniz yer alacaktır.

Huawei telefonlarda numara engelleme

Samsung galaxy young var annemde Çağrı engelleme açıkken arama yapamazsınız diyor. Diğer karşı taraf benim numaramı engellemiş onun haberi olmadan engeli yeniden aktifleştirebilir miyim ve nasıl bunu yapabilirim bunun bi çözümü varmı? Samsung Galaxy S 3mini kullanıyorum yukardaki talimatlari okudum engelleme modu kapali zaten kimseyide engellemedim ama çağrı engelleme açıkken arama yapamazsınız yaziyor sürekli ama baska bir hat takinca düzeliyor nedir sorun yardimci olurmusunuz?

Alcatel Telefonlarda Arama Engelleme İşlemi:

Sabit arama modunu açmış olabilirsiniz. Pin2 kodunu kullanmışsanız dediğim gibi sabit aram modu açıktır. Pin2 kodunuzu girdiğiniz yeri bulup bu seçeneği kapatın. Samsung galaxy S5 kullanıyorum.

Akıllı Telefonlarda Numara Engelleme Nasıl Yapılır? (Android, iPhone, Windows Phone)

Numara engellemedigim halde 1 kere çalıp karşı tarafi mesgule atıyor. Ayarlarda sorun görünmüyor neden olabilir? Ben samsung sk kullanıyorum beni arayanlar ulaşamıyorlarmış banada arama gelmiyor bunu nasıl düzeltirim yardımcı olursanız sevinirim. Eğer bunlar yardımcı olmadıysa Kim Arıyor uygulaması kullanıyorsanız uygulamayı açın engellemeler var. Oradan engellemeleri kaldırın. Ben de sorun yaşadım. Müşteri hizmetleri bu uygulamadan kaynaklı uygulamayı kaldırın dedi.

Uygulamayı açtım. Engellenen numaraları kaldırdım. Telefonun sisteminde engelli gözükmüyor ama uygulamada engellenenler arıyor birkez çalıyor telefon ve kapanıyordu. Ben bu şekilde çözdüm. Umarım yardımcı olur. Bende kim arıyor uygulamasını yükledim telefonuma orada bi numara girdim ve yanlıslîkla block tusuna bastm numara engelledi.


  • cep telefonu ile uzaktan kontrol sistemleri?
  • android cihazlarda takip?
  • iphone yazılım güncelleme yaptım açılmıyor.
  • Samsung Numara Engelleme Nasıl Yapılır.

Simdide ne yaptysam engeli kaldıramıyorum sizin dediginiz gibide kim arıyor uygulamasnda engellemeler diye bir yer bulamadm nerden bulabilirim lütfen yardm edin. CIA, kim arıyor, blacklist vb ıygulama kullanıyorsanız onları kontrol edın. Numara engelledik diyelim engelledikten sonra eger tekrar biz ararsak engel otomatik olarak kalkıyomu lütfen acil cevap ….

Samsung s3neo telefonumdan görüşmek istemediğim birinin beni aramasını nasıl engelleyebilirim? Android cihazlar icin buraya bakabilirsiniz. Engelli değilim annemin telefonda ama yinede aradıgım da aannemin telefonu titriyo direk mesgule düşüyor napmalıyom. Kullandiginiz uygulamalari kontrol edin. CIA kim ariyor blacklist gibi uygulamalarin filtre secenekleri mevcut.

Yardım Kitaplığı

Ben yi yanlıslıkla engelledim sms olarak. O engeli nasıl kaldırabilirim?? Teşekkür ederim…. Spam mesaja alnissaniz mesajlardayken soldaki dokunmatik seceneklere dokunun spam mesajlarindan silin. Hocam selamlar Galaxy S4 kullanıyorum arkadaşımı aradığımda çağrımın gitmediğini söylüyor ve bu sadece o arkadaşımda oluyor diğer numaraları arayınca hiç bir şekilde sorun olmuyor yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.

Merhaba bana acil yardimci olurmusunuz? Benim samsung normaldr androidsiz bir telefon.


  • iphone 5 yazılım güncelleme iptal etme!
  • Alcatel Telefonlarda Arama Engelleme İşlemi:;
  • Servis Bilgisi.
  • Numaranın engellemesini kaldırma!
  • Samsung Akıllı Telefonlarda Numara Engelleme Nasıl Yapılır? | Teknocard!
  • samsung iphone takip.

Disardan arama geliyor ama ben hic bir sekilde ariyamiyorum arama engellendi diyor napmaliyim? Arama ayarlarimda cagri engelleme aciksa kapatin.


  1. kişinin nerede olduğunu bul.
  2. Android Telefonlarda Numara Engelleme Nasıl Yapılır.
  3. iphone online muzik dinleme programi.
  4. Kullandiginiz CIA ve Kim ariyor gibi uygulamalarin filtre seceneklerini kapatin. Olmuyorsa telefonu formatlamaniz gerekebilir. Benim telefonum samsung s4 mini bi arkdsim yanliz bi arkdsim beni arayamiyo aradigi zamn reddediyo telfon otmatik ne engellenenlerde var nede baska bi engel yerinde ama duzelmiyo neden bole oluyo format atilma diyolar ama bi numara icin format mi atilir simdiden saolun. Telefonum samsung android kucuk ekranli bir telefon. Surekli rahatsiz eden bir numara var. Engellemek istiyorum ama ayarlarda engellemeyle alakali tek bir sey yok.

    Vodafone musteri hizmetlerini aradim fakat onlardan da olumlu bir yanit alamadim. Ilgilenirseniz sevinirim. Simdiden tesekkurler. Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

    Android telefonlarda Numara Engelleme uygulamaları

    Giriş Yap. Log into your account. Password recovery.

    arama engelleme hangi telefonlarda var Arama engelleme hangi telefonlarda var
    arama engelleme hangi telefonlarda var Arama engelleme hangi telefonlarda var
    arama engelleme hangi telefonlarda var Arama engelleme hangi telefonlarda var
    arama engelleme hangi telefonlarda var Arama engelleme hangi telefonlarda var
    arama engelleme hangi telefonlarda var Arama engelleme hangi telefonlarda var
    arama engelleme hangi telefonlarda var Arama engelleme hangi telefonlarda var
    arama engelleme hangi telefonlarda var Arama engelleme hangi telefonlarda var

Related arama engelleme hangi telefonlarda var



Copyright 2019 - All Right Reserved